Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; my baby boy
26 April 2013 | 9:32 PM | 0 comments
My boifee sell his car, sebab die cakap nak tuka kete baru. so aku pon malas nak komen banyak sebab itu pilihan die. dan aku tetap sokong. hee. so kirenye die tak terus dapat kete baru la, die dalam proses buat loan. so die sewa kereta 2 hari. semate2 nak jumpe aku kat shah alam. sweet ta? muehehe. tetibe je malam jumaat die cakap nak datang, pegi makan. hoho. bile aku tanye die cakap kete kawan. then esoknye die datang lagi gune kete tu. bawak dari shah alam ke jinjang la. pastu ingat nak tengok wayang. tapi cite tu start 2.30, die cakap kete kene pulang kul 4. lepastu baru die ngaku, die cakap die sewa kite. hoho. semuenye sebab 'ma' jugak. alolo sweetnye kan kan. dalam kul 3.30 camtu die gerak dari uma aku then g pulang kete sewa balik.

dalam banyak2 bende yang die pena buat, yang kali ni paling aku terharu. comel kan? sweet angat. hewhew.


Old things | New things