Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Happy Teaching
03 March 2013 | 10:12 AM | 0 comments
Assalamualaikum.

Hoho, hari ni aku nak cite pasal budak2 kecik yang aku ajar ni, aku ajar darjah 1 and 2. yang darjah 2 tu memang tak boleh bla, haha. otak matang gileee. gatal bebeno.

cite die camni, aku buat craft untuk dorang, and aku suruh dorang ikot ape aku buat. then dorang pon ikotla, yang bestnye, budak kelas ade 41 orang. dalam 39 orang bawak manilla card macam yang aku suruh. rase best je bile budak2 yang degil ni bole dengar cakap. so dekat belakang craft tu aku letak,

by : Teacher Wahidah

lepastu ade budak2 gelak, terkikih2 gelak, aku cakap

ape yang lawak sangat?

lepastu budak tu jawab,

teacher tulis bby teacher wahidah ke kat belakang ni.

Haha, geram je aku. aku tulis by, tapi die cakap bby. lepastu bile da buat craft ade sorang budak tanye aku, teacher2 kene tulis name kawan ke. aku cakap yela, name kawan.

saye nak tulis name teacher boleh?

haha, aku pon jawab sukaty kamu lah.

Lepastu bile craft tu dah siap dorang anta kat aku, tu yang ade die tulis name aku kat belakang kertas tu, lawak betul la budak ni. tak sangke aku budak darjah 2 yang degil ni boleh dengar cakap aku. ade yang cakap teacher ni macam kakak saye je, mude sangat. haha

---------------------------------------------------------------------------

Ade satu lagi cerite, ade sorang budak ni, name die Adib, die tanye aku ape name aku dalam fb. aku cakap la, eh buat ape nak tau. then die tanye setiap hari,



lawak gile la budak2 ni. lepastu ade lagi sorang, die antar buku kat bilik guru. die cakap,
teacher, add la saye, name saye imran roco. teacher search je.

HAHA. haram jadah aku search tak jumpa pon. kadang2 dorang ni cakap je lebih kan, haha.

ade lagi satu cite, budak2 ni suke sangat hantar buku kat bilik guru. berlumbe2 nak hantar. seboleh2 nye satu kelas nak keluar anta buku. lepastu aku cakap, siape nak hantar buku dalam bilik guru kene duduk diam, lepastu satu kelas senyap je. haha. sampai camtu sekali semangat nak hantar buku teacher kat bilik guru.


Old things | New things