Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Blog berhabuk :)
03 March 2013 | 10:15 AM | 1 comments

Dah lame tak update belog ni. kesian die, bukan ape, dah takde mase da sekarang. aku da start belaja, amek kos BHRM ( bachelor human resource management ) just wish me luck there. da masuk sem kedua. memang kepale sakit gile sebab sem ni belaja account dengan add math. just plis mom, help me :( i dunno why i'm stuck with this subject. susah gile melampau sampai rase macam nak menangis je selalu.

I'm happy living in shah alam seksyen 7. dapat makan sedap2. tak payah masak. hoho. ade rumah sendiri. rase macam syok gile la. hepi jugak la kan. kadang2 memang stress gak. duduk sebilik 4 orang. semuanye banyak mulut macam aku. and memang tak bosan la. kitorang belum pernah gaduh satu bilik lagi. luckily semue cam oke2 je.

Aku mule kenal dengan housemate aku, Nad, Maya, Una. dorang memang baik and banyak mulut. well ade gak yang mulut cakap main lepas je. tak kesah la asalkan tak bawak gaduh. memang best la belaja ni, patutla akak aku cakap, nanti ko rase sendiri la. hee ^_^

So, aku dah dapat baucer buku, tapi yang paling sadisnye, buku aku dah beli semua. nak beli untuk sem depan, tapi tarikh tamat baucer bulan 5. gile membazir. ingatkan nak g habiskan kat popular. tapi hurmm, 20% je alat tulis dan sebagainye. kepale angguk die. aku nak beli buku ape hah gile? adoii, tensyen je aku rase.

Ermm i think thats all for today. Assalamualaikum :)


Old things | New things