Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Beli barang2 keperluan
28 September 2012 | 2:08 AM | 0 comments
Today my sayang teman pegi beli barang-2 sebelum aku sambung belajar. awak, thank you sebab sudi temankan saye beli barang-2 tu semue tadi. hurm. biasenye parents yang akan belikan kite barang-2 kan? tapi die lain, die sendiri yang nak temankan and volunteer diri untuk teman aku. die baik sangat2, bayangkan die pulak yang belikan barang2, huhu.


dah macam husband aku pulak. hurmm, aku terharu sangat ape yang die buat untuk aku, tak pernah aku rase DISAYANGI macam ni sekali. she treat me like a PRINCESS :) Baby, i loveyousomuchh!! no one can replace your place! awak dengar kan? saye sayang awak Azuan Mustafa! Awak cakap kalau saye sambung belajar nanti saye akan lupekan and tinggalkan awak? eh no way okayy. hati saye milik awak. awak jugak penah cakap, jika kita tidak ditakdirkan bersame, bukan kerana pa tak sayangkan ma, tapi anggap lah tiada jodoh antara kita. tapi saye harap sangat, awak lah JODOH saye :)

#Hurmm, i'm not ready untuk pegi belajar, nak abeskan mase lagi dengan awak sayang ;(



Old things | New things