Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Belikan makanan kucing
14 August 2012 | 12:34 AM | 0 comments
Aku dah banyak kali baca thread about a good food for cat, orang cakap elok bagi kucing makan blackwood. sebab die macam royal canin jugak. tapi lebih murah kan. so aku pon pegi la petshop. nak beli da, sebab hari tu ade nampak bentuk yang macam ni


dengan penuh konfidennye aku pegi petshop tu semalam. tapi dah habis pulak. lol. sedih gile time tu, sebab memang aku da plan, aku memang nak beli untuk baby, sebab aku dengar orang cakap kalau bagi makanan murah macam friskies and whiskas ni boleh bagi kucing mati cepat. hurmm. tapi bile aku pegi petshop takde  pulak. sedih woiii.

so mama pon busy je tak boleh nak hantar aku pegi petshop yang kat damansara tu. so aku decide nak pegi dengan bf aku. aku malas nak ajak die pegi jalan duta or damansara tu, yela jauh kan, mesti penat nanti. so aku pon cakap pegi yang dekat je, tapi memang mahal sikit la, dekat jalan kucing. Pusat kucing.

Sape rajin bole la pegi sane k? die sebelah bazar jalan kucing tu je. so aku beli makanan kucing Blackwood untuk adult and kitten. dan macam biase bf saye yang bayar. lupe bawak dompet :p sorry papa. hee. bile aku dah beli ni, aku letak la dalam pinggan baby. tapi die tak bersemangat pon makan. LOL. buat penat je aku beli. rase cam nak baling pon ade. haha. lepastu aku g bukak page, nak tengok anak kucing boleh start makan umur berape. rupe-2nye tunggu die 6 minggu. hurmm, anak kucing aku baru umur 3 minggu. LOL. memang panas and menyakitka hati je. haha. tak payah beli pon takpe kot?

Haishh, bile bace cerite macam kucing tersangat hepi dan ceria la bile makan blackwood. tapi hampa. haha. kucing aku makan kejap je, pastu die lepak, haha.hurmm. tu la review aku untuk blackwood ni. maybe my baby tak suke kot. and kucing lain sangat suke. ntahla. hoho. oke dah tu je. k bye :)




Old things | New things