Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Saya sayang awak !
22 July 2012 | 11:01 PM | 1 comments
Pejam celik, tak sangka aku dah bersame dengan die selama
9 bulan 1 mingu 5 hari

this is my 1st time couple dengan seseorang dalam tempoh yang lame. percaye tak kalau aku cakap selame ni aku couple dengan orang kejap sangat. and aku tak pernah sayang orang macam aku sayang die. 

Jujur la aku cakap, perangai kitorang memang same. keras kepale, cemburu, kadang2 baran. hurmm, tapi yang paling penting aku punye baran lagi tinggi ah dari die. die pon kadang2 je dapat sabar. pastu dah mule marah aku. haha. aku ni memang suke menjawab. tak kire la dengan sape. aku rase macam aku ni betul sangat. tapi kalau dah memang bende yang aku rase aku betul, memang kaw2 la aku melawan. tapi bile aku salah, aku akan lawan gak, tapi tak lame. ade la kejap2 camtu. sebab dah tau diri buat salah kan. haha.

Ini saye buat mase saye merajuk n bergado dengan mucuk saye. comel kan? doodle is not made by me. aku just warna gambar and letak font. tapi comel kan. hee. doodle ni bukan dari tumblr or whatsoever. Thanks Norazuan for the best 9month with you. and sorry sangat-2 sebab gf awak ni suke sangat melawan awak. akan cube ubah, tapi slow-2 la k. hee :p



Old things | New things