Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Newborn baby cat
22 July 2012 | 10:47 PM | 0 comments

20 July kuceng aku dah lahirkan anak die. Hoho. Omeyy sangat. ade empat ekor, tapi serius mase die pregnant hari tu perot die kecik je. takde la sampai membuyut pon. tetibe kua ade 4 eko.

takboleh amek gamba die sebab ade orang cakap nanti mati. haha. memang taknak pecaye pon bende nih, tapi kan, dah jadi 2 kali kat aku. kuceng yang aku selalu amek gamba dah mati :( tapi kuceng yang aku tak tangkap gambar die, hidup lagi sampai sekarang. pelik kan. bukan nak pecaye la bende tu. tapi kalau dah terjadi tu kan. hee


nampak mude dan remaja tak kuceng saye? haha. kesian je tengok muke die kan. nanti dah besar sikit baru amek gambar terang sikit la :)


Old things | New things