Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Bukak puase dengan my sayang :)
29 July 2012 | 11:46 AM | 3 comments
Today 28 July 2012 aku pegi buke puase dengan my sayang. ni 1st time bukak puase dengan die. mase mule-2 datang tu aku nampak ade kotak dekat moto die. aku tanye ape tu. lepastu die cakap, 'jam awak la', kalau nak taw, memang selame ni banyak kali aku cakap aku nak beli jam casio gold. tapi tak beli-2, last-2 die yang beli untuk aku. haha. die beli jam couple. rm300 sekali 2 jam. aku ade, die pon ade. tapi bile bukak kotak tu, jam yang die bagi jenis kecik, comel je. tapi aku cakap aku suke yang macam die pakai. haha, boleh pulak kan.

then die cakap, 'amek la pa punye' . pastu die pakai kan untuk aku. aku terharu sangat die belikan untuk aku, bile balik rumah, orang kat uma aku tanye, aku cakap 'wan belikan'. then akak cakap, 'suruh die tunang jela dengan kau. tunggu ape lagi'. haha. eh mude lagi kot, nanti die tak bersedia plak nak ade komitmen. haha, so ni la jam tu,




CANTIK kan kan :) die belikan untuk saye.
okayy yang ni beza kan mane fake and ori.


yang fake tu dulu aku ade beli, tapi tak pernah pakai sebab tak cantik and nampak tak ori gile . buat malu je. hahaha. last-2 adik aku je yang pakai. okay sampai situ je aku nak cite. hoho.

awak, thanks for today. thanks belanje saye makan, belanje saye kek secret recipe, belikan saye jam casio. saye sayang awak sangat-2 :) kasih sayang saye untuk awak bukan sikit, banyak sangat kalau awak nak tahu.
thanks sebab hadir dalam hidup saye!
saye sayang awak! awak ingat tu. jangan pernah sesekali tinggalkan saye!


Old things | New things