Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Nak kurus :(
13 June 2012 | 11:35 PM | 0 comments

Dalam proses untuk kuruskan badan. hoho. wish me luck. i'm fat now, gambar dalam fb mungkin tak nampak aku gemok, tp kenyataan nye aku ni chubby. haishh. ramai dah tego badan aku makin berisi. SEGAN :( perot muncet, da ta cantek. na kurus balek. hurmm. tapi kalau takde rutin diet yang sihat takkan kurus kan?

Waktu pagi nak pegi keje, aku just makan karipap. then tenga hari tak makan pon. bile da balek uma tu aku makan. lepastu tido. haha. bajet nak diet, tapi ape pon tak jadi.

Aku bace kat mane tah, die cakap tak payah rutin sangat, cume makan dalam kuantiti yang sedikit, dan jangan makan waktu malam. huhu. aku akan practise kan start dari hari ni. hope berjaye.

# Cakap je tu, haha. pastu esok buat balek.



Old things | New things