Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Hari Terbuka Sekolah
15 June 2012 | 2:06 PM | 2 comments
Hari ni hari terbuka sekolah sentul (1) , inilah pengalaman pertama aku jumpa mak bapak budak. hoho. aku bagitau camne prestasi anak die kat sekolah. mak bapak tak habis2 tanya, nampak muda, umur berape. hukhuk (batuk jap)

Macam-2 ragam la mak bapak budak ni. ade yang macam tak amek kesah. name anak pon kene pikir 2 3 kali. lepastu ade sorang parents yang anak die kembar. lepastu tak tau yang mane satu. ape ke bongok la. anak sendiri pon tak dapat beza. nampak sangat tak jage anak.

Haha, okayy tu je aku nak cite, cambest lak jumpe parents tadi. bangge la jugak, umo 20 tapi ley handle bende camni. biasenye cikgu ganti umo lagi tua woii. aku mude sikit lahh. haha. biasenye aku jumpe cikgu untuk kene ceramah, tapi hari ni aku yang bagi ceramah kat budak. haha.



Old things | New things