Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Ohhh GOD, why me :(
26 March 2012 | 9:24 PM | 0 comments
Sedihnye, itu je ungkapan yang boleh aku cakap. dulu time aku abes SPM, aku tak apply UPU sendiri, mak aku apply ikot suke hati. bukan berdasarkan ape yang aku boleh dapat. aku memang taktau ape ape time ni. and mak apply bende yang aku tak kan dapat. maksudnye salah apply bidang la.

aku mase tu memang blur. taktau ape2. then aku tak dpt. mak pulak tak buat UPU utk 2nd intake. sebab die ingat memang aku tak layak (dah apply bidang yang bukan bidang kita, memang la tak layak). mak suruh aku masok form6. now aku da dapat result stpm. bila check sistem kelayakan aku TAK LAYAK satu pon nak masok U :( what the hell. sia sia je aku amek stpm. membazir mase aku.

kalau dulu aku apply based on my SPM result, aku akan dapat UITM. omg. this is so hard. i can't take it!

memang menyesal gila babeng la aku cakap sekarang ni. sape tak sedih wey, aku sebenarnye layak pergi U, cume salah apply je. then bile gune result stpm, aku tak layak untuk mane2 U pon. ya allah, sedihnye aku rase :(

tak caye? tengok gambar ni, aku print screen, bidang yang aku boleh dapat guna result SPM aku,



Hari ni, satu hari mood aku lari. boleh jadi gile aku rase. aku marah semue orang. memang aku betul2 sedih, da taktau nak cakap ape. aku ingat aku masok STPM sebab tak layak dapat U. padahal aku layak. Oh my godd, why me :(

And now, based from my STPM result, memang tak boleh pegi mane2. mak suruh aku masok kolej swasta. HELL NO. whatever the risk is, i will not give up and akan dapat kerajaan punye jugak.

aku bukan tak pandai, aku tak de gagal pon, mane mungkin aku masuk kolej swasta yang rata-2 murid tak belajar time sekolah. hurmm. sedihnye hati aku. ya allah :(

mesti korang tanye kenapa aku tak apply UPU sendiri time spm dulu kan. nak tau kenapa? sebab aku ni childish sangat. nak semua mak buat. ala lagipon akak dengan abang aku pon mak yang tolong buatkan.
YES, memang salah aku. Go daii u wahida latip. arghh (emo)


Old things | New things