Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Azuan Mustafa
17 February 2012 | 4:06 PM | 0 comments
Hello guys,
lame da ta blogging kan. dah takde mood langsung la nak cite kat blog ni. tatau nape. da bosan kot. lagipon da tatau nak buat tuto ape da. hee. 

Berbalik kat tajuk, nak cite sal Azuan Mustafa. die ni sape? hoho. die bf aku la, kitorang couple pade 10.10.11 until now. hoho. aku sayang sangat-2 dekat die, aku taknak orang lain da. aku harap aku akan kekal die, sebab aku da sayang die sangat-2. harap-2 takde ape yang boleh pisahkan aku kecuali yang maha esa. aku da malas nak couple putus, tu sume zaman budak2 je. tak matang lagi. hurm. aku harap die yang terakhir untuk aku. azuan ni baik sangat, time die gelak die comel bagi aku. tp kalau muke biase die serius sikit. hoho

aku sayang die sangat2, die banyak tolong aku. wuwu. aku sayang die. even aku selalu buat die marah, die sabar je dengan perangai aku. aku sayang die sangat2. ermm, die pena bagi aku baju, sebab aku selalu bising aku takde baju nak pakai. haha. die beli baju body glove, haishh. takpe2, cantik jugak la baju tu. malas nak tangkap gmba sbb camera hp ta cantek. amek price tag jela. oke? haha.





He is my boy, my everything, i love him so muchh.
dont take him away from me ;(
iloveyou so muchh Azuan Mustafa <3


Old things | New things