Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Tengok wayang Ombak tak rindu
08 December 2011 | 10:20 PM | 2 comments


Semalam aku kua dengan my bf Azuan Mustafa, gf Fatin Amira dengan bf die Amir, kononnye nak tengok wayang awal lepastu makan and balek. so gerak dari uma kul 7.30. sampai Brem mall pukul 8 kot, tak bape ingat. then aku dengan bf aku pegy check wayang tiket ade pukul berape. pukul 9.40pm. tapi seat plak PENUH. kitorang turun balek, da tatawu nak buat ape.

So kitorang tunggu Aten dgn Amir, then dorang da sampai. aku cakap la seat da penuh. so kitorang pegy la Jusco kepong nak tengok sane ade movie ni ta. bile sampai sane, ha amek kau sume cina je. haha. aku tak racist okayy. cerita ombak rindu takde kat jusco. pelik kan? then kitorang patah balek kat brem mall.

Makan2 dulu kat iswara belakang brem. dah habis makan, da tatau nak buatpe. then bf aku pegi beli tiket midnite. pukul 12. aku tanye ma, and ma cakap, kenape lambat sangat. hoho. sebelum na tunggu pukul 12, kitorang pegi karoke dulu. haha. aku dengan aten je karoke. yg bf aku pulak tak nyanyi langsung. amir bf die uh lg la plak, ejek2. siot je.

Habis karoke 11.30, kedai sume da tutup da. ade lg setengah jam, so kitorang tunggu kat wayang. AKHIRNYA, masok gak aku dalam wayang tu. 12.15am. perghh. mata aku da kuyu da. so cite da start. ma text aku pukul bape habis, aku dengan konfiden cakap pukul 1.30am. okayy so tengah syok2 tengok, ma aku text, la da pukul 1.37am la. haha. cite belom habis lagi. aku da cuak da. aku takut ma risau. aku ajak azuan bangun, and bla. sume tenga kusyuk tengok, aku bla. haha. so aten dengan mira continue tengok.

Azuan hantar aku balek rumah, da pukul 1.50am. wargghh. aku semakin cuak. ini la 1st time aku balek lewat gile. aku takutt ;( haha. aku naik lif, masuk uma sume da tido. tapi adek laki aku je yang ta tido lagi. sebuk je on. haha. adek aku pon buat muke je bile aku balek, eleh. macam la aku buat jahat kat luar tu. tetibe ma terbangun dari tido nak g tandas. hoho. ma cakap saje je amek movie late nite. hee. aku senyum2 je. sumpah maa, alang tanak tengok pon pukul 12. ngantuk je dalam wayang tu.

cerita Ombak Rindu mmg best, tapi aku ta nangis pon. maybe sebab kitorang tengok pon dah midnite, feeling sedih dah hilang kot. haha. maya karin mmg giloosss la. terbaik je die berlakon kan. hoho.

p/s : walaupun semalam cam kalut sikit, tapi aku happy sebab ade bf aku and aten. hoho. lepasni kalau ade mase, g tengok lagi eh sayang :) ily.


Old things | New things