Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Comot dah balik :)
06 October 2011 | 5:59 PM | 10 comments

C O M O T ! 
coming home. tell the world 
Comot coming home. haha

comot dah balek, tapi Comot tak comel da, dia dah kurus, badan dia hitam. kotor. ada kutu. abang cakap dia ada dalam rumah Kery (org kat flat ni) budak ni duduk tingkat 2, aku duduk tingkat 9. kan aku da cakap, Comot ada dalam rumah orang, kan betul. hehe. aku happy sangat bila pegang dia. tapi tu la, da kurus pulak. kotor plak tuh. kutu jangan cakap la, banyak GILAAAA. abg cakap Kery tu jaga kucing mana pernah mandikan. kesian comot bucuk. hehe. nak tau camne abang aku jumpa? camni cite die, abang aku nak turun lif, sekali die nampak adek Kery turun bawak kucing, abang aku cakap la, eh ni macam kucing adik aku, abang aku tengok loceng. pastu die bawak Comot balik rumah. hee :)

bila Comot masuk rumah dia jumpa Putih, Putih cium2 dia, Comot jilat putih. atoto suweetnye. walaupun dah lama tak jumpa dia kenal lagi adek dia. hehe. ha dah tu je. nasib baik loceng Comot ade lagi kat leher die.


Old things | New things