Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Kenapa kucing saya buat hal?
12 September 2011 | 10:47 PM | 13 comments
Hmmm, i have a problem, and i dont know what to do :(

Kucing sy dah pandai pancut merata-rata. dulu dia tak macam ni. dari baby sy jaga dia tau. hmmm. tak pernah dia kencing tempat lain selain dari tandas. tp sekarang ni saya pelik sgt bila dia suka pancut. even kat seluar saya pon dia pernah pancut. errr, biasa orang cakap dia nak tetapkan kawasan, ohh so dia nak tanda sy la ni? tak bagi sy kat org lain. haha. ermmm, sy taktau nak buat apa dah ni. sy sedih sgt.

ni gambar amek tadi. comel kan?

Nama dia putih, ni mama la yg panggil. sy dah letak nama 'maomao', bia handsome sikit. haha. so bila Putih selalu kencing sana sini, mama makin sakit hati. hurmmm. mama suruh buang dia. memang dah tak tahan da, bukan sy nak buang sangat kucing. SAYA TAK PERNAH BUANG KUCING SAYA okayy. mama je yg selalu buang. grrrrr. tapi Putih dah makin menjadi2. sy nak jaga dia lagi, tp kalau dia tak habis2 pancut merata-rata apa leh saya buat :(

Sy pernah hantar comment kat wall Kami Pencinta Kucing. alaaa, kemut siaal semua. bajet gila. sy sakit hati kot. balas macam taknak balas. eleh, kau orang sombong tak kemana la. puiiiih. grrrrr. gerammm la weyy.
tau nak buang kucing je. aku tak sampai hati la, dia dah duduk dalam rumah dari kecik, nanti dia keluar, dia taktau nak cari makanan, lepastu kena sepak plak :(

Kesian la dekat dia. hmmm, lagi satu sy panas hati takde sape lak nak bawak sy pegy bawak kuceng sy pegy Vet. geram doe. seriusss ni geram sangat. bf sy plak pelik je, maybe sebab dia tak sayang kucing macam saya syg.

Any suggestion camne handle kucing sy ni :( sy sayang dia. tapi sy tak sanggup tengok dia kena pukul dengan orang dalam rumah sy ni sebab dia kencing merata-rata. pleaseee helpp meeee. sy tak pernah pukul kucing tau. hmmm

kiri Putih kanan Comot :)

Labels: ,



Old things | New things