Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Jangan sesuka hati copy, boleh?
10 September 2011 | 10:39 PM | 19 comments
sama kan macam saya punya? 
hello adek, ADE KE SAYA BAGI AWAK COPY? 
geram ni tahu tak? kang saya mencarut salah. saya nak marah awak, tp saya tgok umur awak muda lagi, kesian pulak, tapi kan kan, awak tak kesian kat saya pon, selambe je awak copy orang punya. apa de hal?

  
lagi satu, dia copy assalamualaikum biyha. 
 blog biyha sangat comel and owsem, sumber inspirasi sy tahu :)

saya malas gila nak cite panjang, tekan je blog ni. 

ye sy mmg kejam, so jgn carik pasal dengan saya

and nak tahu tak? mula mula sy sabar dulu, 
saya yakin kalau saya scroll ke bawah lagi, 
mesti ada credit utk blog sy ke sape2 ke. 
and guess what. TAKDE LANGSUNG. chaiittttt =='


Old things | New things