Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Baby, balik la. please ;(
14 September 2011 | 9:18 PM | 27 comments
Hari ni hari kedua Comot hilang ;(

Aku dah pegy carik satu flat, aku tak nampak comot langsung. aku ingatkan Comot balek hari ni, sebab die tak pernah hilang lama macam ni. tapi tak, dia tak balek pon. kelibat dia pon aku tak nampak. hati aku sentiasa fikir mana dia pegy, mana dia tidur. kesian nya dia. sekarang ni dahla musim hujan. Cerite die camni, malam tu aku on9 macam biasa, lepastu aku pegy tandas, aku dengar ada orang umpil tingkap. lepastu aku keluar tandas tengok Comot dah hilang. yep, comot yang bukak tingkap sendiri. aku  terus bukak pintu, ingat nak kejar dia. tapi dia dah takde :( hilang terus dari pandangan mata aku.

Ya Allah, kau selamatkan lah Comot. aku takut nak fikir buruk kat comot. aku tau budak kat flat ni tak sayang kucing. and aku sendiri pernah nampak budak2 pukul kucing ;( aku sedih kenapa pemikiran dorang camtu. aku taknak fikir pasal Comot. sumpahh taknak fikir. aku akan fikir positif, aku yakin Comot AKAN BALIK!

" Comot, Putih rindu kat comot, sumpah dia rindu. setiap hari dia duduk depan pintu tunggu comot balek, comot tau tak? dia tak makan pon. dia tunggu comot balek. comot pegy mane? comot sesat ke? hurmmm ;("

Sumpa aku sedih tengok putih. dia duduk muram je, dia tidur tempat comot tidur. aku takut sangat tengok dia camtu. sape amek comot ;( ya allahhhhh. hmmm. membe aku kat flat ni cakap, mungkin Comot dalam rumah orang. ye, aku pon rasa macam tu, sebab kucing2 berkeliaran yang lain ada je kat tangga. tapi aku tak nampak Comot. hmmm. itu menguatkan lagi pendapat aku, yang comot dalam rumah orang lain. baru je aku belikan rantai baru untuk comot sebab hari tu die keluar jap, ada budak flat rentap rantai dia. SAKAI kan? hurmmm. makcik yang selalu nampak comot pon cakap. "dah lama makcik tak nampak dia kat sini" makcik, tolong jgn buat sy nangis. wuuuuwuuuwuwu ;(

COMOTTTTTT, kenapa kau tade facebook ha? kau on9 la kejap, bagitau aku kau katmana. hukhuk. aku rindu kau sangat2. please balik la. jangan buat aku nangis lagi.

Sesape yg baca ni mesti cakap, duduk flat takpayah la bela kucing. hurmm. actually minggu ni aku duduk sini. rumah aku kat rawang tu ha. rumah teres. kat situ comot and putih boleh gerak bebas. tp mama jarang duduk Rawang sekarang ni, sebab busy dengan keje.

Please, please pray Comot 
will go back home :(

sy jaga die dari die baby lagi tawu tak. sob sob ;(


Old things | New things