Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; TENSION la weyyy!
21 August 2011 | 11:29 PM | 11 comments
aku cakap betul, kepala aku memang sakit, aku tahan je. aku bukan budak manja sakit sikit nak report kat semua orang, tapi aku cakap betul, kepala aku memang sakit, sakit yang teramat. bila aku sembahyang, aku rukuk, aku sujud, kepala aku berdenyut laju je. memang sakit. aku taktau kenapa kepala aku ni. maybe migrain or ade tumor.

aku pernah pengsan, sebab time tu aku tak mampu tahan, kepala aku memang sakit sangat time tu. lepastu aku janji dengan diri aku, aku kena kuat. aku tak boleh pengsan. aku cuba setiap hari.

yela orang taktau betapa kuat aku paksa diri aku ni untuk tahan sakit kepala aku ni, kalau aku tak tahan, aku akan pengsan, aku akan sakit. itu bukan aku, itu bukan diri aku. aku tau aku mampu untuk lawan sakit kepala ni. hampir setiap hari kepala aku berdenyut. memang sakit yang teramat. aku taknak cakap dengan mama. sebab aku tau dia takleh buat apa pon, tapi jangan la sampai tak percaya apa aku cakap, sumpah demi allah, kepala aku memang sakit.

untonglah kan, aku sakit kepala takde sape dalam rumah ni ambik kesah, untong, memang untong.


Old things | New things