Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Pressure =='
07 August 2011 | 10:33 PM | 22 comments
Aku takboleh teruskan, aku tak kuat. aku dah taknak teruskan. aku tak boleh hadapi situasi ni. aku dah bosan tengok sekolah. aku taknak pakai baju sekolah. hurmm, form6 kat sekolah aku semua muka baik je. tapi masa aku pegi seminar tu, ramai lagi orang macam aku. tak nampak macam form6. tapi nak wat camne kan, kat sekolah aku, aku sorang je yang tak nampak macam form6.

Aku tak dapat undur masa, kalau boleh aku nak pegi form5 balek. aku nak buat paper Math elok2. aku taknak masuk form6. aku benci form6. dari dulu sampai sekarang aku dah cakap kat diri sendiri yang aku taknak masuk form6. tapi sekarang aku dah masuk pon. #aku tak FAILED math okayy.

Aku masuk form6 sebab aku taknak masuk kolej. aku nak IPTA, tapi aku tak isi borang UPU. what the eff? yea, cakap la pape, aku tak kesah pon. aku tau aku dah buat salah. lepastu surat kolej berduyun2 suruh masuk tempat dorang. Unisel, Unitar, Mahsa, KPTM. tapi aku tak berminat. ntah kenapa aku pilih untuk masuk form6. mungkin disebabkan oleh mama.

Segala penderitaan yang aku tempuh, aku rasa macam apa je dalam sekolah ni. seboleh2 aku taknak terserempak dengan junior2. aku sengaja masuk lewat kat sekolah. aku takleh hadap muka dorang. walaupun dorang takde problem dengan aku. tapi aku malu. malu sebab rasa dah tua sangat.

Pelajaran pulak dahla banyak nak mapuih. nak hafal semua? perghhhh. memang tak aa. AKU NAK BERHENTI. cukuplah setakat ni je perjalanan aku dalam form6. aku tak pandai macam orang2 yang berjaya. aku takut aku akan hancurkan harapan mama yang nak sangat tengok aku amek STPM.


Form6 is too much pressure for me. I can't stand with it
I'm not a quitter, but in this situation, I dont know what else to do


Old things | New things