Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Muka ku sunburn
27 August 2011 | 12:44 AM | 11 comments
  tengok la ni, kulit asal yang kat belakang tu
yg ni belang belah kiri,

 yang ni pulak kanan, kurang nampak kan?


okayy saya dah hitam, dahla sememangnya hitam, tambah burn lagi, memang lagi hitam. hurmm. sila abaikan muka ida yang tak cantek tu, dah gelap kan, mmg aa da ta cantek :( dahla kulit ida nihh susah nak kembali kepada kulit yg asal, \ SEDIHNYAAAAA / dahla nak raya ni.

oh yea, nak tau kenapa nampak sangat burn ni? maybe sebab ida pakai tudung sekolah ke depan sangat. masa hari sukan kena tolong cikgu angkat barang2 sukan pegy tengah padang :(

kepada followers yg ke 700. iloveyouuu


Old things | New things