Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Happy Day
26 August 2011 | 12:32 PM | 8 comments
Hello earthlings,
semalam ida pegy jalan tar, and guess what. ida dapat tuka baju kebaya tu ke saiz M, haha. I'm so happy. tak sangka pulak boleh tuka kan.

then malam tu ada buka puasa kat rumah Dato' Daim Zainuddin, bekas menteri kewangan. ekceli dia ajak kawan ma, and ma and anak2 murid. ada paham ka? hee. so mama bawak anak murid sekali, ada 16 orang. makan2 kat ruma dato' tu. besar gila rumah dia, siap ada pool. mmg beshh. macam rumah peranginan. tapi bad quality picture. haha.

itu anak murid mama










 




kereta ada berapa tah, 10 kot. banyak nye la kann. untong la jadi orang kaya. masa nak balik tu, dorang bagi duit raya, beg tangan, telekong, kuih raya, haha. banyak kan kan. tapi sy da besar so duit raya sikit je dapat. rumah dia dekat bukit tunku. memang besar gila weyyhh. jeles doe ^^

ramai jugak la sedara mara dia, orang ramai sangat sampai malu aku nak amek gambar. semua gegar2 je gambar. haha. siapa kenal radhi khalid? dia datang jugak. hoho. dia sedara mara dorang ah. okay dah lepastu balik la rumah pukul 11. hee :) tamat . hoho


Old things | New things