Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; bukan bajet hot la.
22 August 2011 | 8:46 PM | 12 comments
Hello awak semua. apa khabar? berbuka apa tadi? hee. okayy berbalik kepada tajuk. nampak kan apa aku tulis. haa, ni nak cerita la, tadi ada la budak laki tu tulis camni ,

"orang dah add tu approve jela, bajet hot betul, kau ingat kau cantik sangat ke taknak approve org"

actually la kan, bukan bajet hot tau. masalahnya sekarang, kalau friends kita dalam fb dah 5000 its mean full. so tak boleh like apa2 page, nak add orang pon takleh dah. lepastu nak approve friend pon dah takboleh.


so bila nak LIKE apaapa page dia akan tulis camni,



nampak tak kawan2?

same case mcm ida la. bukan BAJET HOT! sekali lagi ditegaskan, sbb aku mmg tak hot pon. so friends dah ade 5000, lama dah ni, bukan baru sampai 5000, dah lama dah friends 5000 ni dari awal tahun lagi, kang ade orang kata bajet lagi. okay so nak unfriend amatla susah, malas dan menyampah nak buat. so biar je sampai orang delete kita. senang sikit nak add orang. tapi friends bnyk2 pon sume sombong tahap kelaut. haha

yang ni pulak friends yang add,

yang ni kira sikit lahh kan, dulu time bulan 4 memang banyak gila sampai 1000 lebih, time tu aku tak approve pon, aku buang semua. sebab time tu fb ada tulis camni ' delete all request ' so aku tekan. bukan kejam okayyy. tapi dah ramai orang tak kenal add. so lepastu da approve orang, cuma barubaru ni susah nak approve sebab friend request da banyak #tengok gamba atas tu ha. lepastu friends lak ramai.

sesape yang add aku melalui blogger, inform la dekat inbox fb, supaya senang sikit nak approve kan. okay dah tu je sayang. thanks sebab baca :)


Old things | New things