Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Yeay :p
05 July 2011 | 5:14 PM | 6 comments

entry kali ini menggunakan perkataan saya
hooo, sy tak sangke ni, nk tau kenapa? haha. sy dapat jadik finalis untuk contest yg baru je sy join nih. wowowowo. tapi rasa macam kejap je contest ni berlangsung, ke sy yg lama tak on. hehe. mekaceh taw qay. tapi yang tak suka nye ada vote vote nih. ishhh. tsk tsk. kalau bab vote memang sy tak kan dapat lah. menci menci. haha. gelabah je #mcm la kalau tak guna vote aku menang kan kan. haha. tapi memang ohh, kalau voting ni memang sy failed sebab takde siapa nak vote saya. okay saya tahu saya takkan dapat menang, btw thanks to Qay for chosing me as a finalist


If you guys nak vote untuk eeda,  
do open this link and click number 2
mekacehhh, jasa baik anda amatlah dihargai. 


Old things | New things