Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Patutkah?
13 July 2011 | 2:54 PM | 0 comments

haha. aku jeles. kenapa aku jeles? kenapa kenapa? hurmm. cerita dia camni, ada la budak ni, umur dia 2 tahun lagi muda dari aku. dia dapat number aku, tah dari siapa tah. lepastu kitorang text, lama gak ah, dalam 4 bulan. pastu dia mintak couple. aku taknak terima sebab dia muda 2 tahun dari aku. lepastu tah camne tadi time balik sekolah aku nampak dia dengan girl lain. hurmm. girl tu plak satu sekolah dengan aku. grr. geramnya. girl uh memang ah cun, cantik hot. tp dia dah ada bf doe. aku rasa dia nak mainkan hati budak laki ni. apa aku nak buat haa. hurmm. buat bodoh dah la kan. haha. padan muka kau ida, sekarang baru tau nak jeles kan. haha. so td aku rasa cam jeles, tapi apa aku leh buat, aku pon dah ada bf kan. arghh. biar jela. huh. buatpe nak kisah lagi.


hee, semalam aku jumpa dak lower six. haa, aku ada selisih faham sikit dengan depa. pastu dah slowtalk, dah okay sikit ah dengan dorang. rasa cam kesian pulak en. sebab memang selama ni aku buat muka violent dengan dorang. apa orang cakap tu. bajet good2. haha. so dak lower six ni pon cakap yang muka aku cam nak carik gaduh. ala nak buat camne, dah memang muka aku camni, haha. sebenarnya tak pon. muahaha, bajet bajet je ida. apa pon takboleh. tapi semalam dengan hari ni da macam okay dengan dorang, okay kita tunggu dulu. siapa sebenarnya yang buat cerita, siapa yang bermuka-muka. nanti kita akan tau jugak kan. ala manusia, bukan susah sangat nak tengok perangai sebenar. hoho.

tadi aku jadi QM duduk tengah padang. siot. burn gila muka aku. haha. padan muka.


Old things | New things