Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Blur, happy, bengang pon ada.
17 July 2011 | 1:03 AM | 7 comments
Hurmm, aku pon taktau kenapa aku dah jarang update blog. maybe sebab aku taktau nak tulis apa kot. huhu.  aku rindu laptop Lenovo tu. adoii, kan da susah aku nak edit blog. hurmmm. laptop Toshiba nih takde plak Adobe, aku plak malas nak download. arghh. tensen ahh. font cantek2 semua download kat laptop Lenovo. sekarang laptop tu dah takde, hurmm. kenapa takde? ohh, laptop tu rosak lah. dia accident. haha. wut teh heck :) Hmm, hari tu ada orang mintak tolong buat header kan, boleh je, alert eeda lagi sekali kat shoutmix or kat facebook eeda. thanks.

By the way, followers dah bertambah. wuwu. sorry sebab tak alert. mmg aku dah lama tak online. online semata-mata nk post, lepastu terus off. ishh. sorry eh, mood nak online mmg dah takde. nanti aku ada masa, aku follow korang balek. and nak buat award sekali.

Lagi satu, ermm. hari tu time aku blogwalking aku ada jumpa orang buat tuto and dia letak credit nama aku, tapi yang aku pelik dia ambik freebies sekali. bukan nak marah la, tapi, hurmm. freebies tu dari tangan aku kan, so, sepatunya dia link kepada blog aku untuk ambil freebies. kes ni dah jadi macam dia yang punya freebies. hurmm. aku bukan apa, cuma taknak bagi orang salah sangka or orang cakap yang aku ni curik orang lain punya freebies, get what i mean? kalau nak senang lagi, apa salahnya korang sendiri buat freebies baru. kan lagi senang?or bold and besarkan camni freebies ini dari blog EEDA .

camne nak samakan warna kulit ni balik? aduhh.


Old things | New things