Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; badut buat lagi
06 July 2011 | 1:18 AM | 6 comments
wa sebenarnya tak heran pon, tapi bak kata Muhammad Afifi abang besar sudah keluar. oh yea, sorry la afifi, sy ni perempuan. tak nampak eh? kesian. haha. so, sebab dia punya ayat la buat wa makin bengang. lepastu wa bukak komen lain pulak. hrmmm. hati makin sakit la. tension la camni.

kalau tak nampak tarik gambar ni pergi new tab okay. 
or tekan ctrl and left click.
 

rahmann, jangan sampai saya kutuk awak tau. hati saya sakit ni.

tolongla weyy umur da 18 jangan la nak jadi budak2 sangat. nak ngumpat2 kat luar boleh la, dalam facebook ni aku boleh baca la sakai. sakit hati aku ni kau tau tak?

sengaja nak bagi hati orang sakit, okayy, sangat budak2.
okay dahla. aku malas nak campur.


Old things | New things