Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Saya suka awak, awak sangat comel :)
23 June 2011 | 7:38 PM | 28 comments














nama sicomel ini ialah SHIRO. korang perasan something tak? tuan dia jahat kan, haha. bila shiro tidur tuan dia letak benda apa tah kat tangan la, kepala la. haha. saya suka tengok shiro. dia sangat comel. aku dah pernah cerita pasal dia ni kat entry kucing yang paling comel. siapa nak tengok gambar dia banyak2? tekan link ni. i really2 wanna meet shiro. huu. he is the cutest cat ever. i hope i can kiss him, aww. haha.
SHIRO!!
saya simpan semua gambar awak yg comel tu tahu tak.

this video is so LOL. haha

yang bela shiro ni petani, dia ada banyak kucing, petani kat jepun tu kan macam hidup dalam kesusahan, tapi kucing dia semua gemuk dan comel. bestnya die. semua comel. wuu, tp yg paling takbleh bla shiro ni la. haha. ape pon takbole. tidur saje tau, dahla gemok. haha. SHIRO iloveyou :p


Old things | New things