Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Oh boy
23 June 2011 | 2:53 AM | 22 comments

Okay, aku nak cerita pasal hari ni. hoho. tadi kan, aku teman member aku pergi mintak duit rumah sukan kat budak-budak form3 dgn form4. haha. #tetibe rajin, sebenarnya aku malas nak masuk kelas cikgu sejarah tu yg aku g follow membe aku kutip duit. aku sebenarnya tak suka nak jalan2 jual muka. haha. budak gedik je suka.

Time aku lalu depan kelas form4, budak2 laki tu sebut nama aku, whoaa, wa terkejut wa cakap lu. tak sangka budak budak tu tau nama gua. haha. terasa femes sikit tadi. haha. #gilaaa. lepas tu aku pon pe lagi bla ah, aku ni pemalu. haha dengan budak2 pon malu. haha. ape pon takbole. lepastu membe aku datang kat aku, dia cakap budak budak tu kirim salam. aku gelak gelak je. lepas tu aku pergi kelas sebelah pulak, budak laki form4 tadi intai aku kat tepi pintu. aku rasa budak budak ni sewel kot. lepastu aku terus bla.

Lepas tu tadi ada budak cina tegur aku, wahh, saya suka saya suka. tapi muda sangat pulak. ahha. #gila lagi. ekceli membe aku masuk dalam kelas tu, aku nyorok belakang pintu, lepastu budak cina laki tu cakap, eyy panggil lagi sorang tu datang sini. pastu dia tunjuk aku. aku ingat siapa, aku buat bodoh je. lepastu budak tu cakap lagi, eyy yg pakai baju merah tu sini lah. haha. #aku pakai baju sukan. aku gelak gelak lepastu lari cepat cepat. handsome gak doe. haha. #ishh, eeda oi, ta bley, umur jauh sangat. haha

Masa last is PP, tapi cikgu suruh duduk makmal sains. so kitorang duduk lab. dah habis masa aku keluar kelas nak bla balik rumah la doe. lepas tu aku nampak budak form4 tu ada kat depan pejabat. bertentangan dengan makmal sains. aku teman budak kelas aku g public jap. lepas tu otw keluar dari gate.


Tetibe je budak laki form4 tah datang dari mana, dia jalan sebelah aku mintak number aku. haha. lawak tak lawak tak? haha. lepastu aku cakap ah, nak buatpe num akak? dia cakap nak mesej, please. aku gelak kuat kuat kat situ bagi dia bengang, lepastu dia bla, pastu datang balik, aku cakap ah lawak ah kau ni. lepastu dia cakap lagi, pleasee, then aku pon cakap, esok esok okay? lepastu dia buat muka sedihla konon. #ada gua kesah. aku cakap lah sori akak ada kelas doe. haha.

Member aku cakap maybe mula mula dia ingat aku sebaya dengan dia kot, sebab tu nak mengorat. lepastu maybe dah tau aku akak akak je. haha. lawak doe budak sekolah aku ni. haha

aduh, kolokium wa tak siap lagi doe. tension.


Old things | New things