Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Mari kita bahan ayat dia. haha
06 June 2011 | 10:52 PM | 0 comments
Siapa tak kenal Adinda Milano. blogger2 semua dah kenal siapa dia kan. so malas lah aku nak kenal kan siapa dia. aku memang tak puas hati dengan minah ni. baru budak budak dah buat perangai. eyy dia ni memang tak malu doe, boleh boleh lagi dia keluar lepak Pavi. eiii. tak malu. kalau aku jadi dia, aku dah sorok muka. sesi bahan di efbie.



ayat dia semua memang tak boleh bla. semua menipu doe. 
orang cakap budak ni kaki cerita gebang. 
bila baca blog dia buat tergelak je. haha. 



Old things | New things