Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Its killing me!
19 June 2011 | 10:14 PM | 4 comments
This link below is not me, harap maklum ye semua. aku taktau apa masalah tino tino(betina) nih guna pic aku. aku tak kesah pon, aku ada bukti yang ini semua pic aku. so biarlah dorang nak buat apa. aku dah buat apa yang termampu, tapi still dorang buat bodoh jugak. sebab dorang ni lah, aku dah private kan semua gambar tinggal sikit je dalam album, tapi sekarang orang pon dah konfius sebab gambar dia lagi banyak dari aku eh. hurmm. tak kesahla, yang penting aku ada bukti.


Budak ni adalah my BIGGEST enemy. dia copy semua pic aku. even friend dia pon semakin bertambah. apa salah aku, kenapa dorang buat aku camni? budak ni jugak ada link blog aku. dia akan curik setiap pic yang aku upload. tapi kenapa ek? dia dengki dengan aku ke. dear, tolonglah, im begging u, biarlah i hidup dengan tenang, apa salah i buat kat u, i mintak maaf. cara baik ni dear. please :(


This is the second one, kenapa dia nihh? kenapa? apa motif dia sebenarnya? tapi takpe, kawan dia pon tak ramai. dia pon ada link blog aku. siall la. puii


Ni dari dulu lagi. dia mengaku kat semua orang yang ni account aku yg kedua. hurmm. aku taktau apa motif dia buat camtu. ekceli aku tau takde sape kesah pon pasal hal ni. tapi aku kesah. sebab dia dah palsukan identiti aku.

Ni pon sama, aku dah sound dia gila gila babi. tapi dia macam gelak kan je. sial la. hati aku sakit sangat kat dalam. rasa macam mencucuk2. hurmmmm

and this is the newer one. bukak link ni aku ada tulis pasal dia.


BELOW THIS IS MY ALBUM 
yg ada dalam usb aku, tapi tak semua okay.



 

sila click sendiri untuk tumbesaran. ni diantara album aku dalam usb aku.

Mungkin ni semua salah aku. aku tak letak nama penuh aku kat facebook kan, sebab tu dorang leh buat selamba je macam tu. and mungkin jugak ada ramai tak puas hati dengan aku. Hurmm, aku tak kesah la korang nak percaya siapa pon. g mampus lah sama faker2 tu. 

kang ade jugak orang curik apa aku post ni pastu mengaku dia punya kan. hmm. apa pon takbole.


Old things | New things