Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Ini entry bercampur.
19 June 2011 | 2:14 AM | 8 comments


wuwuw. saya nangis. kenapa sy nangis. hooo, sebab saya tade ayah. wuu. janganlah nangis eeda, semuanya Allah dah tentukan. Ada hikmah disebaliknya semua ni. #dialog dengan dri sendiri. okay kepada semua yang masih ada ayah, jaga lah ayah anda dengan penuh kasih sayang. sesungguhnya saya sangat memerlukan ayah saya. saya sayang ayah saya. malas dah nak ulang cerita ni, ayah saya dah takde masa umur saya 9tahun lagi. dah dah, taknak cerita. nanti saya sedih. hee. okay, pape pon. happy fathers day to all daddy out there. #bajet macam ada je ayah yang tengah baca post aku nih. ho ho ho.





Wedges ini comel :3

Omg #buat gaya macam sepah. aku nak sangat kasut nihh, cantik kan. aku nak gila kasut nihh. tak kira, ishh. tetibe minat pakai heels. ekceli dulu kan, aku tak minat langsung pakai kasut tinggi, aku lebih suka pakai selipar. sebab aku ni tinggi. so nak bajet lagi rendah la pakai selipa. tapi sekarang wa tak kira, wa nak pakai jugak heels. haha. kalau pakai pon famiee berapa cm je lagi tinggi, padan muka dia. haha. aku dah tak minat nak nampak lebih rendah. kan orang cakap pendek tu comel kan. tapi nak buat camne kalau orang cakap, dahla pendek, gemok pulak tu. perghhh. lagi takbole bla. haha. baik aku pakai heels. cun siket. #perasan gila bayi. haha


Okay sekarang aku nak cerita pasal budak laki kelas aku pulak. aku sebenarnya panas hati dengan depa, sebab depa suka cakap macam bajet bagus. lagi-lagi budak sebelah gua. gua rasa macam nak pijak je dia. menyampah sial lelaki yang bajet nih. ishh. mulut tak jaga langsung, nama je lelaki, tapi mengalahkan perempuan kalau bercakap. dulu dulu boleh la dorang nak gurau kasar dengan aku. tapi sekarang, harap maklum lah, salah cakap sikit tengok camne gua maki. hari jumaat hari tu dorang dah kena dah dengan aku. mulut uh langsi2 nak g mana. buat sakit hati je. depa ingat kalau depa buat lawak, aku suka. puii. please lahhh awak. euwww. so awak kalau nak gurau tu biarlah kena pada tempatnya. dah tu je nak bebel. mekaseh sudi baca. aww :3


Old things | New things
Wedges ini comel :3

Omg #buat gaya macam sepah. aku nak sangat kasut nihh, cantik kan. aku nak gila kasut nihh. tak kira, ishh. tetibe minat pakai heels. ekceli dulu kan, aku tak minat langsung pakai kasut tinggi, aku lebih suka pakai selipar. sebab aku ni tinggi. so nak bajet lagi rendah la pakai selipa. tapi sekarang wa tak kira, wa nak pakai jugak heels. haha. kalau pakai pon famiee berapa cm je lagi tinggi, padan muka dia. haha. aku dah tak minat nak nampak lebih rendah. kan orang cakap pendek tu comel kan. tapi nak buat camne kalau orang cakap, dahla pendek, gemok pulak tu. perghhh. lagi takbole bla. haha. baik aku pakai heels. cun siket. #perasan gila bayi. haha


Okay sekarang aku nak cerita pasal budak laki kelas aku pulak. aku sebenarnya panas hati dengan depa, sebab depa suka cakap macam bajet bagus. lagi-lagi budak sebelah gua. gua rasa macam nak pijak je dia. menyampah sial lelaki yang bajet nih. ishh. mulut tak jaga langsung, nama je lelaki, tapi mengalahkan perempuan kalau bercakap. dulu dulu boleh la dorang nak gurau kasar dengan aku. tapi sekarang, harap maklum lah, salah cakap sikit tengok camne gua maki. hari jumaat hari tu dorang dah kena dah dengan aku. mulut uh langsi2 nak g mana. buat sakit hati je. depa ingat kalau depa buat lawak, aku suka. puii. please lahhh awak. euwww. so awak kalau nak gurau tu biarlah kena pada tempatnya. dah tu je nak bebel. mekaseh sudi baca. aww :3


Old things | New things