Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Day 3: Your first love
05 June 2011 | 2:07 AM | 0 comments
inilah 1st love saya.haha. tak percaya? eleh jeles la tu. 


Ehem ehem, my 1st love gitu. haha. aku sebenarnya tak hengat pon siapa 1st love aku. haha. aku rasa Fiqri kot. eceh boleh main rasa rasa plak. haha. aku couple time aku form1. dia sangatlah comel. aku kenal dia sebab member laki aku yang kenal kan. member laki aku nama Afnan. afnan cakap dia ada simpan gambar aku time darjah 6. and Fiq tu suka tengok aku. lepastu terus dia bagi number aku kat Fiq. haha. LAWAK nya.


1st meet dekat Selayang Mall, dia malu-malu. comel sangat. dia kecik, sama tinggi dengan aku. time tu tinggi aku 148cm. dia suka senyum tau. sebab muka dia comel bila senyum. time ni aku sakai sangat, rasa malu nak couple dengan dia. dia comel macam babyface. lagipon time ni aku noob.


Dia ni  budak Kelantan. komunikasi terhalang gila bila dia cakap dengan aku. gila pekat dia cakap kelantan. punca kitorang tak ngam sebab dia la selalu salah paham. dulu kan ayat macam budak kecik, hantar mesej mesti ada huruf w, haha. ala sajew jew kitew lewtak bahasew camtuw, comel pew. bro Anwar Hadi kata bahasa rempit. hurmm, bagi aku bahasa rempit ialah, 'der' , 'lu' dan sebagainya. bukan ada w, haha. sorry bro. its my opinion. tett~ haha.

Okay, back to the cerita. kadang2 apa aku tulis dia tak paham, so kena tulis macam dalam buku, kiranya ayat penuh la, macam kita tulis blog ni supaya orang paham. haa, camtula. tapi time ni, bagi aku siapa yang tulis ayat panjang2, dia tu skema. punya la ego aku tinggi, aku taknak mengalah. aku saje bagi semua ayat huruf 'w', bagi dia lagi blur. haha.

second meet kat Selayang Capital. Time ni pon malu malu lagi. aku pon taktau apa yang dia malu. haha. dia kan duduk jauh, so time dia cuti sekolah dia datang sini nak jumpa aku. dia ada bagi aku hadiah, and u guys know what, aku still simpan hadiah dia tu. nak tengok? ini dia. haha.


suweet tak? bila dia balik kelantan, dia post gambar2 dia, aku taktau mana gambar2 dia. siotlahhh. sebab aku dah pindah rumah. gambar dia tak aku campak kat mana. dulu kan budak2 sekolah mana ada handphone canggih, handphone butterfly, handphone 3310 je org guna. haha. so time couple bagi gambar la. nama penuh dia pon aku tak hengat. kelaka betul la bercinta time kecik ni. tapi hadiah dia je aku simpan. teringat kenangan. haha

end off story.
Bruno Mars, saya sayang awak.
by eedaRAWR

I want to marry you
& I'd definitely catch a grenade for you,
You don't have to be a billionaire,
Cause I love you, just the way you are.


Old things | New things