Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Awek kantoi disiang hari dengan dua lelaki?
16 June 2011 | 3:25 PM | 2 comments
tadi kan, aku ada post kat efbiee pasal girl yang kantoi dgn dua laki dlm kereta. ha amek kau. teruk kan tajuk ni. haha. tengok video dia kat bawah ni.



umur baru 16 tahun tapi perangai cm apa tah. malas nak cerita, kang jadi balik kat kita pulak. so korang tengok jelah ye. and jadikan pedoman. #eceh. haha. ummmm, haa, aku rasa nak mencarut ni. boleh tak boleh? ishh, takboleh lah, dah elok2 kat atas tu ada asssalamualaikum. ishh. kalau ikut hati mmg rasa nak mencarut. nk tau kenapa? baca lah kat bawah ni.


Lepas aku post, ada comment dari sorang laki ni ha. sakit je jiwa aku baca apa dia tulis. korang baca ah sekali, kalau tak nampak click untuk tumbesaran ye. hoho.

 aku memang bengang gila gila. lepastu aku terus send msg. 
korang tengok dia balas apa.

Weyy, its not FUNNY okayhhhh? kurang ajar gila cakap macamtu kan. hati busuk punya orang. dia sengaja mereka-reka cerita bg aku bengang and bagi org lain percaya apa dia cakp. eyyy, manyak teruk ini orang. nak mencarut jugak. ishhhh. Apeeeeee pon tak bole.


Old things | New things