Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Takziah
15 May 2011 | 3:15 PM | 4 comments


Bangun je tidur member baik aku mesej aku, die cakap tak nak main motor lagi, da insaf. dia cakap da taknak rempit rempit da. aku cakap la kenapa? then dia cakap member laki dia meninggal semalam.
ya allah, terkejut aku dengar.


arwah meninggal 15 may 2011 pukul 3am. and malam tadi jugak la 
aku lepak dengan aten, mamat, nik and fakhri. aten nak gerak awal, dalam pukul 1.30am kitorang gerak dari kedai. malam tadi selayang macam nak hujan, tu yg bla awal. 


okay berbalik cerita pasal arwah, umur dia 18tahun. muda lagi kan. 
kepala dia pecah, otak hancur, telinga putus. tragik tragik
walaupun aku tak kenal siapa dia, aku tetap bersedih sebab dia kawan baik member aku. 


aten suruh aku search nama budak laki tu kat fb. aku buka guna acc
adik perempuan aku, aku baca semua status yang die tulis. memang
terkejut la, dia macam rasa yang dia akan pergi. memang terkejut baca setiap status dia.

arwah meninggal 15may, status ni 5may,
cuba kira 10 hari dari tarikh tu. and dia cakap fly ??
arwah seakan2 tahu dia akan pergi.






and bawah ni kali terakhir dia post kat wall dia

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ingin ke jalan yg lurus. besar makna tu.
takziah buat keluarga si mati.




amacam? tragik kan bila baca. jadi lepas ni kalau korang pergi mana mana, 
post la status kat facebook. and bagi la orang tersayang password acc anda,
supaya dia boleh uruskan segala-galanya selepas ketiadaan anda,
hurmm, tp sekarang aku pon da rasa lain macam kalau aku naik motor.
aku rasa takut sangat kalau orang bawak laju laju. dulu takde pon.
dulu aku lagi suka laju laju, tapi skrg dah tak, aku takut.
takut utk menghadapi yang ilahi, and mati dalam keadaan macam tu,
seelok-eloknya mati di atas katil atau di hospital,
supaya tidak menimbulkan fitnah kalau mati di jalan raya,
lagi lagi kalau bersama teman lelaki pulak tuh. arghhh. 
harap harap dijauhkan dari semua tu.
insyaallah :face16:


post ini bukan untuk mengaibkan sesiapa.
takziah yg tidak terhingga kepada keluarga aizat.
semoga arwah di tempat yg aman.


Old things | New things