Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Oh junior ku.
10 May 2011 | 9:48 PM | 0 comments

semalam  form6 bawah masuk sekolah,
kelakar je tengok dorang. macam2 reaksi,
tp yg paling ketara reaksi muke 
menyampah dan terpaksa. 
haha. maklumlah pakai baju sekolah balik,
macam aku la tahun lepas.
aku sempat la borak dgn dua junior, 
tengok kat bawah ni perbualan mereka .



perempuan : Saye mmg taknak masuk form6 ni kak,
                      tapi mak dgn ayah saya paksa saya, lagipon saya tak dpt
                      masuk U, walaupun result saya 3A. 
                      saya sedih sangat, apa leh buat .

bdk lelaki :  saya tak nak masuk form6, seminggu je saya ada kat sini,
                    saya nak masuk poli or kolej . 
                    lg pon sakai kan saya pakai seluar putih .
                    membe laki saya semua gelak kan saya masuk form6 .



hahahahaha, macam2 la korang. 
mentang2 pakai baju putih seluar putih,
alasan kemain. haha, ada sorang laki form6 bawah 
rambut die perang, comel sangat. hahaha, 
1st time tengok dak form6 cmtu. biasa muka nerd je .
tapi dia je lain, haha. mari dengar apa dia cakap.



die tanye camni ,
budak comel : kak dulu kat sekolah aku teda form6,
                        sebab tu aku masuk sini,
                        memang teda banyak laki ya form6 ?

sekali sabah bahh, comel comel :face24:



org cakap laki nerd je yg masuk form6.
eleh kelam kabut je nak cakap org nerd kan,
abes kau masuk kolej dgn U tu tak nerd ke?
haha, tapi tahun ni budak perempuan melayu mmg ramai gila,
tak macam kelas aku, ada 7 orang je perempuan melayu .
bagus and syabas la utk korang yea sbb pilih form6.

esok aku kena jadi fasi, perghh.
lagi macam badut, tah ape la aku nak cakap dgn dorang.
ngehngehngeh :face4:


cikgu suruh aku bagi nasihat kat dorang.
haha, HELLO? aku pon taknak masuk form6.
nak nasihat budak2 ni. haha, memang tak lah der .


Old things | New things