Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Kes Buli SMK Raja Abdullah
12 May 2011 | 1:58 AM | 6 comments
errr, maybe dah terlambat update kot pasal benda ni,
lupa ingat semalam nak post. hahaa
okay hari isnin 9 may 2011 ,
siapa tengok berita? kes ni masuk dalam berita tv3 and tv9
 kes buli pelajar smk raja abdullah.
siapa yg belum tengok atau tak dapat bukak video tu,
sila lah tengok video di bawah .


please ignore the sound or turn your volume down.

video ni tak jelas la, hari tu ada aku jumpa yg jelas.
tapi dah kena remove pulak. hishh.
tengok cepat kang video ni kena remove.

kes ni baru lagi berlaku, and kenapa aku post pasal ni?

haha, sebab ni sekolah aku. malumalu,
sekolah ni kat kepong . bkn kat kg baru okayy.
time isnin aku datang sekolah semua kecoh2 cerita pasal ni,
aku masuk lewat, tak pergi perhimpunan :p
so, aku mana tau apaapa. haha

1st dengar mmg aku terkejut,
sebab sekolah ni tak ramai budak melayu,
aku nak tau sangat siapa yg buli tuh,
rupa rupa nya pelajar cina and mereka ni budak petang,
form1 bhai, da pandai buli org.
mereka menggunting rambut, 
menjerut leher, memukul, melempang

tak kuat pon dia lempang.
walaupun tak kuat, kurang ajar tu pukul anak orang.


mmg kesian kalau tengok budak cina tu kena buli,
die nangis je, aku yg tengok video tu rasa geram je,
aduh nape la dia tak lari. kesian sangat .


kes tu berlaku bulan mei, bulan ni la.
tapi tak pasti hari apa.
 9 MAY 2011 wartawan datang sekolah,
NTV7 dtg, banyak gak la datang.
and budak yg kena buli tu ada kat pejabat,
and guess what, she just smiling 
mcm tak pernah kena pape.


and i was like, omaigod, whats wrong with this girl
and yea, rambut depan die memang macam laki,
sebab dah kena potong dgn pembuli tu kan,
 and jadi macam ada ekor, haa,
u know what i mean, just tengok video atas tu okayy.
girl ni macam sumthing wrong tau,
bukan nak cakap apa, tapi dia macam hurmm,
sakit kot, atau urmm kanak2 istimewa?


tapi yg pelik nya,
sekolah ni mana ada kanak2 khas.
grr, pelik pelik. hishhh



ada satu cerita ni aku nak ceritakan kat korang.
hari tu ada perjumpaan kelab,
then ada la group of boy ni time cikgu cakap kat depan,
die gelak2 and borak2 dengan geng die kat belakang.

cikgu cakap :

"you guys please pay attention and listen to me."

unfortunately, one of the boy stand and shout like this.

"eyy, lu diam" sambil menghala jari telunjuknya ke muka cikgu.

wow, SO UNBELIEVEABLE.

and cikgu tu pon terdiam :(
tapi ada la budak yg bangun and back up cikgu.
cikgu ni perempuan and muda lagi. huhu.

and nak tau group laki ni cakap apa?

"lu jangan bising dekat sini, lu tunggu depan sekolah"
last2 group tu bla dari tempat tu sambil mencarut.


ehem ehem, tak semua budak dalam sekolah ni nakal taw,
ada la sesetengah yang melampaui batasan,
and tak dpt dikawal. tapi tak semua okayy.
well, what to say -__-' darah muda kan .


Old things | New things