Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Happy teachers day mama :)
16 May 2011 | 10:31 PM | 7 comments

Selamat hari guru utk semua cikgu yg ada kat muka bumi ni,
yang dah ajar aku dari aku sekolah tadika lagi, thanks for teaching me.
sesungguhnya pengorbanan cikgu amat besar emoticon20


rindu sekolah rendah, wuwu. benci sekolah menengah.
 please doraemon tlg aku. haha. aku nak pegy balek darjah 6.

aku bukan pelajar kesayangan cikgu, 
and aku pon tak suka nak menggedik2 bodek cikgu
aku tak kesah cikgu nak benci aku ke apa.
aku pon boleh benci cikgu. haha. apa aku mencarut.

i've done this when im bored :p


btw, happy teachers day. and the biggest thanks to my mama. 
sebab dah jaga saya kat sekolah dan di rumah.
Happy teachers day mama:x:
yes, my mama is a teacher. haha. jealous tak jealous tak?

mama sorry sbb saya bukan 'anak cikgu' yg baik.
huhu. sorry sbb saya degil . wee. ilysm mama. muahhmuahh!
:w:


aku selalu gak terpanggil camni. haha :D
sengaja nk publisiti. hahaha



Old things | New things