Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Facebook aku gila .
30 May 2011 | 2:21 PM | 0 comments

aku tak removed lg comment aku, 
tapi kenapa dia tulis
it may have been removed????



OKAY sekarang memang hati aku sakit.
 kenapa fb aku jadi camni ek?


td adek aku nak like status aku, pastu dia cakap. kenapa takleh nak like ni kak?pastu aku usya. eh ape benda ni? kenapa ni? kenapa comment aku tak boleh LIKE? kenapa kenapa? ahhhhhh, aku sungguh tak paham. and then adik aku tekan sampai 7 kali,baru la dapat like. apa problem sebenarnya nih?


and then, malam tadi aku tengah 
wall to wall dgn mem aku,
dia cakap kenapa unfriend dia?


LOL, im swear i didnt unfriend youu. apahal fb aku ni?
this is so weird!
pastu tibatiba je kat friend request aku,membe2 aku add balik. 
sedangkan dia ada dalam list friend aku. ish pelikkk sangattttttt lahh .
patutla hari tu membe aku tetibe cakap aku delete dia :(


Old things | New things