Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Convocation Day
18 May 2011 | 7:45 PM | 0 comments


Okay poyo tak tajuk tu? hehe. jangan marah haa, bukan aku yg konvo, tp akak aku,umur dia 22 tahun and now dia ambik degree kat melaka. majlis convo ni untuk diploma dia and sabtu lepas die konvo. and i missed it. argghhh, damn. aku terlepas, aku mmg nak pergi sana tengok dia convo kat Uitm Dungun Terengganu, i really want to go, im swear. tapi, aku ada exam minggu ni. haha, yela mmg bajet kan.


konon je taknak ikot sebab nak baca buku, padahal baca buku sikit pon tak masuk kepala, kalau dekat mmg aku pergi la, serious wa cakap lu, tapi ni kat terengganu. demm lagi. dekat tuhh. haha, mau berapi bontot aku duduk dalam kereta tu lamalama. aku nih mmg takleh duduk dalam kereta lama lama, nanti aku pening tahap gaban sampai nak hantuk kepala dekat cermin. 


meh nak cerita pasal sakit kepala aku ni, aku memang selalu sangat sakit kepala, and aku sendiri tak tau kenapa, aku dah pergi jumpa doc, bila jumpa doc, doc cakap kepala aku takde apa apa, grrr, dia tak test pon tau, dia just tanya berapa kerap sakit kepala, then dia cakap maybe cuaca panas sangat kot, pastu dia suh amek ubat. camtu je ke? ohh time kaceh la doc, sayang awak. ceitt. serupa tak payah jadi doc la weyy. 


haha, okay dah abis ngumpat doc. korang tau tak nak pergi terengganu berapa jam? 5 jam woii. dulu aku pernah hantar akak pergi sana, dalam kereta aku baring je, kepala aku rasa macam dah nak tercabut, sakit sangat, hanya tuhan yang tahu camne rasa nya sakit kepala aku ni. bila time balik kampung pon sama, mama dah lali dengar ayat ni 
"maaaa, kepala alang sakit sangat ;("


haha, dahla, tetibe lak cerita pasal kepala, okay ni nak cerita balik pasal akak aku, dia buat konvo ahad, tapi mama, abang and adik pergi hari sabtu, and adik laki aku pulak ada kat asrama, dia pon taknak pergi sebab ada exam. lepas tu bila dorang kat sana, mama call aku, mama tanya makan apa, pastu mama cakap, kat sini best tepi pantai, ma tengah makan2, pastu adik jerit kuat2, sedaaaaaaaaaaaaaap kita makan ikan bakar. demmm, ini budak kecik mmg nak kena cabut telinga. haha. mmg lah tepi pantai kan, lagi lagi kat terengganu. mmg syok la weyyy. dah lama tak pergi pantai. last kat PD hari tu bulan 12. lama dahh, wuwuw.



rugi rugi tak pergi :( takpelah maybe takde rezeki, and i really2 sad because i cant go there, yeah, maybe its the last day they go to terengganu, since my sister hv finish diploma there. and now she's continue stdy at malacca. ahh, ada apa melaka. setiap tahun pergi. bosan. haha. okayy below is my sister pic. comel kan dia. macam aku. ahah, takleh bla. alah ko pandai2 la teka yg mana satu dia. haha


sini ialah blog dia, bukak kalau mau Aleeyah


Old things | New things