Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Sikat untuk kucing
09 April 2011 | 10:03 PM | 2 comments
Today ida pegy pets wonderland kat Midvalley,
nak beli sikat utk kucing ida.
name sikat tu Kong zoom groom.
hmmm, tapi takde plak :(
orang tu cakap sikat ni dari luar negare,
tu susah nak jumpe.
nak sangat carik sikat cmni .

dengar cite cam best je sikat ni.




Gambar diambil dekat dearcat.
--> tekan sini <--

katmane nak cari haaa.
sesape taw tlg la bgtaw saye. wuwuw.
sikat yg biase jumpe cam kat bwh ni ha
cam nak bunuh kucing pon ade gak en . haha.
sikat ni bkn sje menangkap kutu. malah boleh.
berupaya menyisir keluar sebahagian telur kutu,
kotoran dan daki juga bulu kucing yang rosak

Yg ni pon same, seram je. mcm needle .
yg atas ni ida pena beli,
tp kucing ida tak suke.
ida nak cari sikat Kong tu jugak. hmmm.

sikat bulu kucing ni penting, untuk elak bulu kucing gugur kat karpet rumah,dan untuk mengurangkan gumpalan rambut (hairballs) yang dimuntahkan oleh sicomel



Old things | New things
cam nak bunuh kucing pon ade gak en . haha.
sikat ni bkn sje menangkap kutu. malah boleh.
berupaya menyisir keluar sebahagian telur kutu,
kotoran dan daki juga bulu kucing yang rosak

Yg ni pon same, seram je. mcm needle .
yg atas ni ida pena beli,
tp kucing ida tak suke.
ida nak cari sikat Kong tu jugak. hmmm.

sikat bulu kucing ni penting, untuk elak bulu kucing gugur kat karpet rumah,dan untuk mengurangkan gumpalan rambut (hairballs) yang dimuntahkan oleh sicomel



Old things | New things