Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; Tag from fara :)
07 March 2011 | 3:35 PM | 2 comments
Thanks fara yg comel dan bermate bulat sbb tag saye :n:

1 adakah anda rasa anda hot?
hot tu panas, disebabkan sini hujan, maka sejuklah disini

2 upload pic kau dari PC sekarang!
ni PC abg aku, so gamba aku tade











3 cerita la psal gambar tu
aku nak cite sal kuceng nih, die comel kan? hahaha

4bila kali terakhir kau makan ayam?
kelmarin kot, aku takleh
mam ayam. allergic.

5 lagu terakhir yang kau dengar?
Rihanna-Who's That Chick

6 apa yang kau buat selain dari menyelesaikan tag ni?
Minum air teh 'o'

7 selain dari nama sendiri,anda dipanggil dengan nama apa?
urmmm, siti nurhaliza. HAHA
fuck off, haha, tade name lain dah. ida je.

8 tag lagi lapan orang!

9 siapakah no.1 ?
adekk saya

10. cakap sesuatu pasal no.5 ?
tataw ==' hensem?

11. orang no.3 ada hubungan dengan siapa ?
die single :p (ngoratlah die)

12. bagaiman pula dengan budak no.4 ?
dowg suweet couple

13. pesanan buat no.6 ?
rendu kaw. haha

14. kata kata cinta untuk no.2 ?
I love you budak kecik

15. berikan 5 perkara yang kau tahu pasal no.1 ?
:49: Die kacak and hensem
:49: Sangat2 pandai bab IT dan edit pic
:49: Nampak pendiam, (padahal)
:49: Suke gaduh dengan aku
:49:
Suke buat lawak bodo

16. persamaan antara kambing dengan lembu
Mereke comel ;p

17. perasaan bila buat tag nie ?
Ngantok doe, aku nak tdo ni.

18. adakah anda tahu rizman itu sengal ?
Sengal kot. haha. Selambe tah rizman mane.

19. gay or les ?
i love gay .
HAHAHA

hee. sesape yg kene tag tu, agak2 nak reply balek,
bolehla berbuat demikian yeh :)



Old things | New things