Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; IQ saye makin lemah
09 March 2011 | 11:02 PM | 0 comments
"FAKTA : daya ingatan ikan hanya 3saat sahaja"
ooo my goddddd, what happen to me?
aku rase aku da macam ikan da:p:

senang sangat lupe, okayy, contohnye macam ni,
andai kata esok ade ujian,
aku dah prepare seminggu lebih awal, dah bace gile2 da,
tapi dalam dewan LINGKUP :(
satu hape takde dalam kepala,
kenape kenape jadi macam ni?
aku taktaw la. sedih sangat :22:

aku taknak orang panggil aku BODOH
hello, ade ke orang mengaku diri sendiri bodoh?
:face10:
haha, konfem takde kan. hurmmm.
aku tak suke orang pandang aku macam taknak belajar.
tapi apekan daye, aku memang takleh ingat bende.
faktor :
  • mencarut je tiap hari
  • duduk depan laptop berjam2
  • jarang bace doa penerang hati
  • asyik dengan dunia sendiri
  • tak sedar nak amek STPM
  • main2 je keje

ni nak cite mcm mne tahap pelupe aku ni,
ade satu hari tu, aku bawak handphone g sekolah,
time nak balek tu, aku rase dah letak dalam beg dah,
aku rilek je pegy bilik komputer,
pastu ade sorang membe aku ckp nak pinjam hp,
aku cari hp aku dlm beg,
sekali takde, :21:
menggelabah aku cari, macam sakai
harte bende sendiri pon boleh lupe letak mane,
then mem aku cakap, "nasib baik aku yg jupe hp ko ni ida oiii."





Old things | New things