Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; HAHA, orang tataw malu.
09 January 2011 | 4:10 PM | 0 comments
hari ni aku pegy Tasek Biru,
tawu tak katmane?
tatawu? haa, search kat google okayy :p
taknak tnjuk gmba kt korg, wekk. haha

time aku pegy kt sne,
sumpa teringat zman kecik2,
dlu time aku kecik ayah slalu bwk aku g sni,
mandi manda :)
tp skunk tmpt tu da lain,
lain sgt. wuuu
dlu kan kan,
ade org main jetski, syok je tgok taw :p
skunk pon ade kot, tp jarang2 la.

time aku tengah tgok kat tasek ni,
aku 'ter' usya org kt sne uh,
ade 3 india tgah mndy,
yg plg ta bley bla nye die pkai SPENDER shje,
diulangi bkn boxer, tapi SPENDER or lbeyh tepat lg UNDERWEAR.
HAHAHA, wane puteh bhai die pkai.
paham2 jela, aku pon terperanjat. HAHA


merosakkn pemandangan gile.
pastu dorg naik atas, pastu lg yg diluar pemikiran aku berlaku.
3 org india tu, pegy bukak spender die,
HAAAA? yeahh, dorg BOGEL, wadefak???????
dhla kulit hita* . HAHA.
pastu en en, die bkk spende die,
pastu en en, die pkai jeans die.
pkai dlm kete pe slhnye kn,
ni nk jugak tayang die pnye tuttt* kat sume org,
org2 yg tga pancing2 pon usya die. kahkhakhah
ha, jap jap, mesti korg ingt budak2 kecik en,
tak tak, korg silap. org besa doe,
ala mcm remaje and dewase la.

GILE BHABI la, kalo korg ade kat situ,
tatahu la korg nk buat ape.
naseb baik time die bkk sua die menghadap ke jalan,
kalo pndg aku, aku rse,
HEART ATTACK terus. kahkahkah.
sumpa macam haram.

HAHA, kaw jgn tnye plak knape aku ta amek gmba
org2 india tu, tade kje aku,
mau die dtg teros dpt penampa sebijik kat aku.
lg pon ta mnt aku nk amek gmba,
tapi perlu gak en, mne taw ley msok dlm mne2 web ke.
HAHA, mcm siot je aku nihh. kahkahkah.
tak pon mne taw korg nk jugak tgok bontot dorg en,
HAHAHAHA. wadefak.


Old things | New things