Follow Dashboard
Tokens?
TITLE; CAT
04 December 2010 | 5:35 AM | 2 comments
Jangan tnye knape aku suke kat kuceng,
sbb jwapan nye mmg aku suke haiwan yg boleh dibela,
dan dorg kan ciptaan ALLAH,
lipas, cicak, semut bla bla bla, tak termasok okayy.
sbb dorg takleh dibela.

Berbalik kpd kuceng, haa,
yg peliknye knape orang kat mlysia ni pandang kucing parsi je,
kuceng kat msia die dowg pndg sblah mate je,
bule sepak2, bule tendang2,
tapayah syg sgt, kn kn? aku tawla,
HAHA, bengang gle kalo aku tgok org sepak kuceng,
perghhh, tu binatang bhai, nk hidup,
mcm ko jugak manusie, kalo org tendang cmtu, best tak?
hurmm. nk syg kuceng yg mhal je. ishh.
pdahal kat belah brat sne takde la mhal sgt harge parsi ni.
harge kucing len lg mahal :p

tengok artis2 kat belah barat,
elok je dorg bela kuceng2 huduh cam kat msia ni,


Penelope Cruz


David Bowie


Drew Barrymore


Cameron Diaz

Ha tengok kuceng yg cameron diaz pgg,
aku rse kat msia ade jenis cmni,
tp konfem kucing die pgg ni mhal kot.
walaupun kurang sme, tp tetap dianggap,
stok kne tendang je kt ngare aku.

For the finishing : Sye plg menyampah tengok prmpuan yg tak suke kuceng,
tergedik2 ble nmpk kuceng, pastu jerit2 bile nmpk kuceng, mcm kuceng tu ktor sgt -__-'


Old things | New things